1038 Budapest, Szentendrei út 281.
Tel:+36(1)240-4878; Mob:06(20)471-6071
- Termék
- Gumi javítószál 5 db-os
- Gumi javítószál 10 db-os
- H18 Flat Track 130/80-19 (27x7-19) TT NHS Flat Track
- Block C 4.00 - 18 64H Touring Special
- SPORTEC M7 RR 180/55ZR17M/CTL (73W)
- CRUISETEC 150/80 - 16 71H TL
- SPORTEC M7 RR 190/50ZR17M/CTL (73W)
- ENDURO MEDIUM 2 120/90-18 M/C 65R TT
- SPORTEC M7 RR 150/60ZR17M/CTL 66W (E)
Kormánycsapágy csere
A kormánycsapágy magától soha nem „áll be” egyik napról a másikra. A csapágygolyók, görgők szép lassan eszik be magukat fészkükbe, a kormányzás egyre több erőt igényel, lassú tempónál illetve gyors kanyarvételeknél rendkívül zavaróvá válhat a motor kezelése. A jelenség korai stádiumban csak felemelt és szabadon mozgatható első futóműnél észlelhető. A kormányt csak darabosan lehet egyik végállásból a másikba terelni. A beverődés mértékének erősödésével egy idő után már annyira zavaró a motor használata, hogy a legtöbb ügyfél már önmagától jelentkezik a problémával.
A kormánycsapágy csere lényegesen több szerszámot igényel, mint ami egy átlag háztartásban megtalálható, ezért nem javasoljuk az otthoni elvégzését. A motorkerékpár komplett első futóművét ki kell szerelni. A váznyakba és az alsó villahídra sajtolt csapágyfészkeket a megfelelő célszerszámokkal kell eltávolítani, hogy ne sértsük meg a százados pontossággal megmunkált felületeket. Az új alkatrészek előírásszerű beszerelése és beállítása is igényel némi rutint.
A szerelés munkaideje 2-4-6 óra, munkadíja 29 ezer Ft-tól ( az árváltozás jogát fenntartjuk). A gyári „egyszerű” golyóscsapágyak helyére az esetek többségében nagyobb teherbírású kúpgörgős csapágyat szerelünk.
Hozott alkatrésszel NEM dolgozunk!