Az első gumiabroncsot úgy alakították át, hogy magasabb profilú legyen, nagyobb érintkező felületet biztosítson, enyhébb kezelhetőséget, nagyobb kanyarodási szöget és jobb manőverezhetőséget biztosítson.
Az MX53 első gumiabroncs blokkjai 1 mm-rel magasabbak, hogy a versenyzők jobban tudjanak kormányozni és jobban kapaszkodjon az abroncs széle.
Az első gumiabroncs tömbjei patkómintázatával csökkentik a gumiabroncs közepén a merevséget. A patkótömbök egyedi mintája elősegítik az öntisztulást , így jobb fékezési tapadást biztosítanak.
A Block-In-A-Block technológia az MX53 első gumiabroncsának az egyenes futását segíti elő a jobb kormányzás érdekében.
A hátsó gumiabroncs megváltoztatott "Block-in-A-Block" alakja lehetővé teszi a fokozott rugalmasságot a bütykökön, így javítva a tapadást, miközben biztosítja a stabilitást és a kontrollált csúsztathatóságot.
Az első és a hátsó gumiabroncsok összekötő rudakat tartalmaznak a bütykök között, hogy csökkentsék a rugalmasságot, javítva a tartósságot.
Az első és a hátsó gumiabroncs új keverékei növelik a tartósságot és a hosszú élettartamot.
Ajánlja ezt a terméket ismerőseinek: