- A Dunlop Sportmax Q-Lite a könnyűsúlyú szektor számára jelent meg
- Sportos túrateljesítmény megnövelt futásteljesítménnyel
- A futófelület mintázata a Dunlop hypersport gumiabroncs-kínálata által ihletett
A Dunlop piacra dobta legújabb sport túraabroncsát, a Sportmax Q-Lite-ot, amely a hypersport-stílusú teljesítményt nagy futásteljesítményű futófelülettel és jobb irányíthatósággal ötvözi. Ez a keverék alkalmassá teszi a Sportmax Q-Lite-ot arra, hogy megfeleljen a mindennapos könnyűsúlyú motorkerékpároknak, például a 125 köbcentis és 250 köbcentis kategóriájú motorozás követelményeinek.
Az abroncs hypersport dizájnt és teljesítményt hoz a könnyűsúlyú szektorba. A Sportmax Q-Lite egysugarú profiljának előrehaladása hasonló érzést ad a motorosnak bármilyen sebesség vagy dőlésszög esetén. Ez a funkció kulcsfontosságú ahhoz, hogy a motorosok állandó szintű önbizalmat biztosítsanak, akár városban, akár kanyargós úton navigálnak.
A Sportmax Q-Lite felváltja a TT900 GP-t, és 60%-os futásteljesítmény-javulást kínál elődjéhez képest 1 . Jelentős javulást jelent az általános tapadásban és kezelhetőségben is, köszönhetően a futófelület-kialakítás áttörésének, amely lehetővé teszi az optimalizált érintkezési felületet még nagy terhelés mellett is.
A Dunlop egy testre szabott keveréket fejlesztett ki a Sportmax Q-Lite számára. Teljes szénkeveréket tartalmaz a legmodernebb tapadási gyantákkal, amelyek fokozott tapadást biztosítanak mind nedves, mind száraz felületen, optimalizálva a mintázatot, a gumiprofilokat, a futófelület-keveréket és a konstrukciót.
A hypersport által ihletett futófelület mintázata sportos megjelenést kölcsönöz neki, hozzáillő tapadáshoz és kezelhetőséghez. Ezenkívül a FEA (Finite Element Analysis) szimuláció segítségével horonyformákat fejlesztettek ki a futásteljesítmény optimalizálása és az egyenetlen kopás csökkentése érdekében.
Luca Davide Andreoni, marketingmenedzser, Dunlop Europe: „A Dunlop Sportmax Q-Lite a stílus és a technológia nagyszerű kombinációja, amely szemrevaló a fiatal motorkerékpár-rajongóknak, akik a stílusos dizájnnal kombinált kiemelkedő tapadást és védelmet keresik.”
1 A Sumitomo Rubber Industries, Ltd. által Japánban végzett tesztet 2021-ben a Shirosato Tesztközpontban.
110/70-17 és 140/70-17 méretek a YAMAHA YZF-R3 és KAWASAKI Ninja 250 modelleken. A futófelület mélység mérésével kapott vizsgálati eredmények a SPORTMAX Q-LITE és a TT900GP kopásjelzőjének összehasonlításával a hátsó abroncs középső részén.
Mérések a tesztelés előtt és 1200 km után.
A futásteljesítmény kiegyenlítése érdekében a járműveket és a versenyzőket cserélték.
Légnyomás (HIDEG):YZF-R3 2,0 bar Elöl ; 2,5 bar hátul / Ninja 250 2,0 bar elöl ; 2,25 bar hátul.
Az egyéni eredmények eltérőek lehetnek.
Ajánlja ezt a terméket ismerőseinek: