1038 Budapest, Szentendrei út 281.
Tel:+36(1)240-4878;
Mob:06(20)471-6071

« vissza

Bridgestone Exedra Max

Maximális vezetési kényelem nagy távolságokra...
 


               Exedra Max Diagonál                                                Exedra Max Radiál

A Bridgestone Europe bevezette az Exedra Max túraabroncsot a nagyteljesítményű túramotorokhoz. Az első kerékhez 21, a hátsóhoz 20 méretben kapható radial és bias Exedra Max fokozatosan felváltja a jelenlegi Exedra túraabroncs-családot Európában.

Az Exedra Max kifejlesztéséhez a Bridgestone vette a meglévő Exedra család legjobb tulajdonságait, és négy fontos területen: a futásteljesítmény, az egyenesfutási stabilitás, az irányíthatóság, valamint a nedves és száraz tapadás tekintetében optimalizálta ezeket. Az eredmény egy olyan abroncs, mely „véget nem érő motorozásra” csábítja a hosszú távra való nagyteljesítményű gépekkel rendelkező motorosokat.

„A Bridgestone világszerte nagy tapasztalatot szerzett a cruiser motorabroncs technológiában. Az Exedra Max fejlesztésénél szakértelmünk felhasználásával egyetlen alapmintázatot terveztünk valamennyi nagyteljesítményű cruiser motorhoz a maximális vezetési kényelem érdekében” - nyilatkozta Vincent Van Houtte, Senior Manager Motorcycle Tyre Products, Bridgestone Europe.

Optimális szerkezet és gumikeverék minden mérethez. 
Az Exedra Max az európai utakon közlekedő legtöbb nagyteljesítményű cruiser motorhoz való méretben kapható. A korszerű polimer gumikeverék valamennyi mérethez megfelelő, minden egyes modellnél optimalizálva az általános és futásteljesítményt.

A világszerte sokfelé tesztelt új Exedra Max mintázatok kiváló stabilitást és megbízható reakciót biztosítanak. Úgy lettek kialakítva, hogy csökkentsék a mintázati zajt és fokozzák a hatékonyságot a zavartalan, kényelmes és gazdaságos utazáshoz.

A fordított V alakú mintaárkok (a) csökkentik a kopást és fokozzák a tapadást mindenféle viszonyok között. A mintaárkok helyzete mindkét abroncson (b) növeli az egyenesfutási irányíthatóságot és a merevség érzetét nagyteljesítményű motorok esetén is. Az első abroncson a központi mintaárok (c) fokozza a nedves tapadást és az úttal való érintkezés érzetét. A hátsó mintázat központi mintablokkja (d) kisebb mintaárkokból és széles érintkezési felületből áll a vonóerő fokozása és a nagyobb kopásállóság érdekében.

Széles koronavonal a kényelmes motorozásért
Az egyenesfutási stabilitás igen fontos a távolsági motorozásnál. A Bridgestone különösen nagy görbülettel tervezte az Exedra Max hátsó abroncsot, hogy megfelelő stabilitást és kényelmet nyújtson egyenesben. A minden szögben maximális vonóerőt biztosító gumikeverékből készült Exedra Max kanyarban is kiváló tapadást, stabilitást és ívtartást biztosít.


 

a. Fordított mintaárkok
b. Második mintaárok
c. Központi mintaárok
d. Központi mintablokk